Ambulance dětské klinické psychologie
Domů
Aktuality
Kdo jsem
Objednání
Dotazníky
Další pomoc děti
Další pomoc dospělí
Jak probíhá spolupráce
Jak probíhá vyšetření
Kontakt
Cesta sem
Pohodová rodina
Co nabízím
Ordinační doba
Email byl úspěšně odeslán!
Základní školy
Jméno dítěte:
Název školy:
1. Spolupracuje při výuce? Pokud ne, co a jak dělá? Jak v takové situaci reaguje? Co by chtěl/a dělat jiného, případně co dělá jiného?
2. Jsou výkony, projevy ve škole stabilní, nebo se mění? Jaké předměty jsou pro něj/ni nejnáročnější a naopak nejoblíbenější?
3. Jak se projevuje o přestávkách, ve volných chvílích?
4. Je mezi dětmi oblíbená/ý? Jak se mezi děti zapojuje?
5. Jak reaguje na neúspěch?
Označte jednu nebo více možností:
O vyučování projevuje:
Zájem
Nezájem
Zajímá se jen o něco (o co?)
Aktivita při vyučování:
Hodně se hlásí
Hlásí se průměrně
Sám se prakticky nehlásí
Hlásí se, i když nezná odpověď
Povahové vlastnosti:
Provokuje
Bázlivý/á
Plaché chování
Lítostivý/á
Smutný/á
Vzdorovitý/á
Umíněný/á
Má výkyvy v citových projevech a náladách
Dobrosrdečný/á
Spíše mírné a klidné chování
O přestávkách hodně zlobí
Zlobí v hodinách i o přestávkách
Pracovní dovednosti:
Dokáže pracovat samostatně
Nesamostatný/á
Vyžaduje pomoc
Bez dohledu dochází ke zhoršování výkonu či pozornosti
Úkoly většinou dokončí
Úkoly málokdy dokončí
Řeč:
Správná výslovnost
Vadná výslovnost
Artikulační neobratnost
Mluví nesrozumitelně (rychle)
Někdy koktá
Koktá prakticky stále
Má přiměřenou slovní zásobu
Má chudou slovní zásobu
Sociální dovednosti:
Mezi dětmi má vedoucí postavení
Je oblíbený/á
Spíše neoblíbený/á
Výrazně neoblíbený/á
Stojí na okraji skupiny
Obětní beránek
Třídní šašek
Nechá se snadno ovlivnit
K učiteli se chová drze
Jakékoliv doplnění:
Další otázky:
Čtení
1. Čte obvykle i snadný text velmi pomalu s postupně klesajícím tempem čtení.
Ano
Ne
2. Při čtení občas vynechává nebo zaměňuje některá písmena, hádá či deformuje slovní předpony či přípony.
Ano
Ne
3. Při čtení obtížně vyslovuje některá delší či méně obvyklá slova.
Ano
Ne
4. Je při čtení výhradně zaměřen na techniku čtení a čte s malým porozuměním textu.
Ano
Ne
5. Má problémy, má-li stručně vyjádřit hlavní myšlenku čteného textu.
Ano
Ne
6. S velkými problémy najde určitou informaci v přečteném textu.
Ano
Ne
7. Čte velmi nerovnoměrně, přerývaně, s kolísající intonací.
Ano
Ne
8. Zpravidla čte s velkou nechutí a odporem.
Ano
Ne
Psaní
1. Píše velmi pomalým tempem.
Ano
Ne
2. Má patrné obtíže se psaním jednotlivých písmen nebo slov.
Ano
Ne
3. Má při psaní problémy s aplikací gramatických a pravopisných pravidel.
Ano
Ne
4. Má problémy s větnou syntaxí (chybuje např. ve shodě podmětu s přísudkem, aj.).
Ano
Ne
5. Vykazuje zjevné problémy, má-li se vyjádřit prostřednictvím písemného projevu.
Ano
Ne
6. Velmi často píše v jednoduchých větách, má omezenou strukturu psaných vět.
Ano
Ne
Matematika
1. Zvládá základní početní operace s problémy a častými chybami.
Ano
Ne
2. Při řešení slovních úloh ví, jak by měl úlohu řešit, ale není schopen úlohu vypočítat.
Ano
Ne
3. Dopouští se mnoha chyb při násobení.
Ano
Ne
4. Velmi často zapomíná u početních operací s přechodem přes desítku přičíst jedničku.
Ano
Ne
5. Má problémy s vnímáním plošných nebo prostorových vztahů.
Ano
Ne
6. Většinou zvládá algoritmus řešených úloh, ale dopouští se častých početních chyb.
Ano
Ne
7. Není schopen „číst“, ani interpretovat údaje zobrazené v grafech či tabulkách.
Ano
Ne
8. Má problémy s pochopením některých statistických údajů, jako jsou například procenta.
Ano
Ne
Odeslat