Vzhledem k povaze spolupráce s klienty je důležité, aby klienti věděli, že mají pro sebe vyhrazený nerušený čas a prostor. Proto je nezbytné, abyste se na vyšetření předem objednali.
Doporučuji vám, abyste se na kontrolní vyšetření objednávali s předstihem tří měsíců.
Stejná lhůta je i pro nová objednání – pokud není aktuální kapacita ambulance naplněná.
Nové dospělé klienty z kapacitních důvodů dlouhodobě nepřijímám.
K objednání potřebuji vědět, jak se dítko jmenuje, kolik je mu let, jaké vyšetření potřebujete (jaké má dítko potíže), potřebuji i telefonický kontakt na rodiče pro případ nouze.
Nemůžete-li se dostavit na vyšetření/sezení, prosím vás o co nejdřívější přeobjednání nebo zrušení termínu, abych jej mohla nabídnout ostatním klientům.
Rušení termínů na poslední chvíli prodlužuje čekací doby všem.
S klienty, kteří bez omluvy nepřijdou na vyšetření či terapeutické sezení, ve spolupráci nepokračuji.
Ambulance má uzavřené smlouvy o poskytování péče se všemi zdravotními pojišťovnami.
Ambulance nemá uzavřeny smlouvy s pojišťovnami pro akutní péči pro nerezidenty České republiky.
Objednání ani přeobjednání není možné prostřednictvím textových zpráv, tato forma je vyhrazena pouze omluvě ze sezení či vyšetření.
Doplnění pro váš klid:
©Dagmar Brejlová 2024